Колеги ,прави ми впечатление от както я имам колата,че когато запаля колата и включа климатика колата си върви все едно ,че няма вкючен допълнителен агрегат.Но след 15км да речем вече в колата е хладно започва да се усеща промяна в поведението - става по тромава и самия двигател звучи по друг начин - все едно нещо го мъчи.Най-вече това се появява при градско каране.Мисълта ми е възможно ли е това да е от запушен катализатор,защото при подаване на газ на място и отнемането и се чува някаво тропане от него все едно нещо от къснато и се "лопчи" в него;или пък проблема е в tps-a нещо започва да се бъгва по време на работа?Това за градското каране ми се е случвало и без да е бил включен климатика.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Климатик - ускорение?
Collapse
X
-
Климатик - ускорение?
Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настоящаТагове: Няма
-
15 км са много разстояние за да усетиш ефекта на климатика. Предполагам, че е изпуснал част от фреона и компресора не се товари много -и за това не усещащ липса на "кончета".
Ако се зареди до номинала- липсата на мощност ще се усети още с пускането на климатика, а когато охлади купето до желаната температура- почти няма да усещаш, че е включен климатика.
П.П: За 2.0ТС е 650 грама, дори и при 300 гр. компресора тръгва а ефекта е като този който описваш. Шума на двигателя е малко по различен ама тракането ще е от нещо друго.alfa romeo156 2.0TS 11'97
-
Колега,при мен е точнп обратното.За 15km в купето става ледник и чак тогава когато е охладил се появява този проблем така да се каже.Излизам извън града и слеф няколко км на пета всичко пак си е по старому.За това питах за запушен катализатор.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Днес мисля да го махна катализатора да почна от най-евтиния вариант - чух обаче ,че ако колата била с 2 ламбди сонди можела да не запали.Доколкото видях моята е с една така ,че се надявам да няма проблеми...Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Ако си разбира от работата,майстора няма да направи нищо нередно.Искай обаче да то сложи резонаторно гърне,тоест не само да избуши катализатора и да го върне, че след това става едно дрънкане..sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Това последното нещо не можах да го асимилирам....Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеТова последното нещо не можах да го асимилирам....
След това мисли за катализатора.
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеВероятно има връзка с наляганията в системата (на климатика), респективно с охлаждането... Това май е идеята. Без сваляне на кондензера става ли обаче?
Иначе миенето става на място, но бронята трябва да се свали.Мелио-то върши работа, а със струята леко.
Обикновено кондензатора обира едрите боклуци, но и по водния радиатор се натрупва прах.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Има логика наистина.Обаче радиаторите са чисти.Правя го това в началото и в края на всяка годинна и наистина пада много мръсотия.Първо със сгъстен въздух,после с лека струйка и обезмаслител.А както казах странното,че го прави вече когато е свършил климатиката тежката работа и трябва да си изключи или нз там какво прави.И още по странното е това,че не го прави всеки път.Ако радиаторите са наистина причината мисля,че ще всеки път?!Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеИма логика наистина.Обаче радиаторите са чисти.Правя го това в началото и в края на всяка годинна и наистина пада много мръсотия.Първо със сгъстен въздух,после с лека струйка и обезмаслител.А както казах странното,че го прави вече когато е свършил климатиката тежката работа и трябва да си изключи или нз там какво прави.И още по странното е това,че не го прави всеки път.Ако радиаторите са наистина причината мисля,че ще всеки път?!
Ако това се случва само при включен климатик, може да има и други причини, свързани пак с климатика.Обаче разчитаме че е обслужван кадърно в сервиз за автоклиматици, или поне при препоръчан майстор.
Вече знаем че се зарежда с фреон за домашни климатици, щото видиш ли било по-евтиноsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Колата е купена чисто нова от чичо ми ,аз я купих от него на реалните 100 000 км.Климатика си е обслужван в гаранционнния сервиз - Рос Ауто Италия и доколкото гледам сервизната книжка не му е правено нищо.Питал съм и чичо ми /защото преди години когато я взех колата имах проблем с радиоаторите бяха мръсни ив динеекспрес не можаха да ми помогнат,взеха да говорят врели некипели и един френд дето се занимава с климатици ми каза просто да измия радиаторите и като ги измих климатика си духна студено/ не е правено нищо по него .И от тая случка правя въпросната процедура всяка година както казах.А в самата система няма ли нещо като филтър който обира влагата ...В един чужд форум бях чел ,че това чудо се запушвало и създавало именно подобен проблем като каза колега Kuker сега за радиаторите.Тогава не обърбах внимание и сега се ровя из гугъл да намеря въпросния форум н без успех.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Днес махнах катализатора - имаше доста нагар из него.Пича дето го прави ми предложи тръба или гърне,избрах гърнето.Колата стана по тиха,защото катализатора имаше пробойнички на места .Определено има разлика във вървенето на колата - набира някак си по-лесно.Сега обаче ще се вдигне разхода ,защото така ме изкушава да натискам газта че....нямам думи.
А това за миенето на радиаторите пак ще го направя.
Та дори съм на кяр - гърне с работата и поставяне и човека дори купи катализатора още от началото предложи.Не плащах нищо и накрая пари ми даде и то доста доволно.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Когато катализатора е запушен колата няма достатъчно мощност над 4-5000 оборота,ако е повреден обикновено дрънка при празен ход на двигателя,махането на катализатора не прави колата по- мощна,а само по- шумна и от там субективното усещане за повече мощ.Изпускателната система е изчислена за определена пропускливост и корекциите понякога се отразяват негативно.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment